mandag, juni 18, 2007

Poker, AFS-helg, jobb og slikt.


Jeg vant akkurat over disse guttene i poker!
Som eneste høne i kurven, kan du si at stemninga ikke var særlig høy da hanene måtte krype til korset og se seg selv slått av en MEGET heldig ung dame. Jeg var i gledes rus (ikke slik usunn rus, men ganske sunt rus), men den ble lagt litt demper på av div kommentarer og sure miner fra guttene.

Det er mandag... Jeg har jobbet 11 timer og 15 minutter i dag. Starta som hjemmesykepleier på Parkgården i dag, ser trivelig ut! Jobba der fra 7:45, og så på min gode gamle sko-selger jobb på CC fra 4-8. :) Koz.


Helgen har gått fort! Har vært leder for en gjeng viltre soon-to-be-utvekslingselever, noe som ba på mye gøy, og litt fra den andre siden. Uselvstedige som de (ikke) er, måtte de følges til blant annet Texaco, noe som ikke falt helt i smak hos de alle fleste av dem. Men det var stort sett en veldig positiv og hyggelig gjeng, og gruppa jeg var leder for, var fantastisk! Forresten er jeg rimelig overrasket over at ikke Albatross var nevnt som negativt i evalueringen, noe de skal la ros for! Lenge leve AFS, AFS-leker og AFS-unger/voksne/gamle.
Bilder:


Albatross....

Gjengen...

En annen litt spennende ting som har skjedd i det siste, er det at jeg offesielt er ferdig på VGS, på katta og med skole gjenerelt. Iallefall for 1 år fremover. Det er helt sinnsykt deilig, og selv om vi ikke får vitnemålene før fredag, er det ikke mange tankene jeg ofrer skolen. Om 1 ukes tid er skolen revet å, så det blir ikke mange minnene igjen.... Her er noen....


Tina, Kari, Hanne, Mia og ArnhildVi hadde kake siste skoledag! Synd for de som ikke var der!Meg, Ane, Ine og Mir.


Så stikker vi til Romania på lørdag, men før det skjer det saker og ting, så vi får se vi får se. I det siste har vi forresten spilt ganske mye poker; her er noen bilder fra da begivenheten fant sted på terrassen hos meg.Pålis, Hå og Rubban.

david prøver å være morsom..Litt usikker på hva som har skjedd med leppa på Jenny på dette bildet, men kan love at hun ser MYE bedre ut til vanlig! Faktisk er hun usyndelig pen. (fikk ikke noe for å skrive dette, men kan godt få en liten oppmuntring jeg å...). Hu drar fra meg om 1 måneds tid, noe som er TRIST,men vi sees jo igjen, og før den tid er det romania, så LAX!

Kos dere i sommer!

Ingen kommentarer: