mandag, november 12, 2007

Bursdag og kos!






Jeg har hatt bursdag! 19 år! :) Dagen ble feiret på Tjøme med AFS sitt høstseminar, der det vanket bursdagssang og høy god-stemnings-faktor på lørdagens galla middag! :) Veldig hyggelig!


Bursdagsfesten ble feira nå i helgen, med temaet "russ", og gjestene fikk "russe-bursdags-knuter" som skulle gjennomføres. Bland annet måtte de lage en sang, og de er presentert litt nedenfor her...


Ellers går dagene i et, men veldig mye jobbing og litt kos på siden. I går hadde Ingrid, Jenny og jeg scones til lunsj, og det koste vi oss virkelig med! Ellers går det slag-i-slag med 7 jobber (det øker...), men til helgen blir det fri med besøk til Skien. Tirsdag skal jeg inn igjen til rikshospitalet til tannlegen, for tanna som jeg så fint fikk på plass for en månedstide siden, har sprukket og derfor må en ny settes inn... Så da venter det en 2-3 timed i tannlege stolen med ren og kjær smerte, før tannprøver, avtrykk og gom i 2 uker til. Sååå får vi håpe vi er ferdige... Av andre medisinske tilstander kan jeg nevne at jeg nå har fått tilstanden "kronisk bihullebetennelse uten sympomene", og har fått resept må nesespray! Det er en slik en som man ikke kan bli imun mot, men skulle jeg bli gravid kan jeg ikke bruke den... bare så det er sagt.


At ting går slag-i-slag er alt sagt, og nå nærmer jula seg med stormskritt. Jeg har klart å lurt meg unna jobbing på julaften, så det er en glede. Ellers går nok romjula med til jobbing og sparing av noen siste kroner før jeg setter meg på flyet til Mexico/Ensenada 4.januar. Gleder meg, og merker at jeg trenger å vokse... Forventningene stiger, og det er vel både bra og dårlig... Hjemreise datoen er alt satt, til 29.juni 2008. Da skal jeg ha vært i Wichita i en måneds tid, og fått besøkt Ane i Florida. Så det blir flott! Men nå skal jeg nyte litt fritid med Tine som er hjemme fra Kristiansand. Har ikke jobb før halv 4 i dag, men er barnevakt for brødrene mine, så måtte opp klokka 7 for å få dem avgårde til skolen... Så da blir det en lang, god dag!


Have a good one!!



















Ingen kommentarer: