søndag, desember 02, 2007

God Advent!!!


Da er advent i gang dere! Har faktisk litt jule-følelse alt! Det snør og det snør og så smelter det, så fryser det og så starter det jommen å snø igjen! I natt var det julekveld-snø som dalte utenfor vinduet, og det var veldig kos! Jeg liker juletida!! Og jeg liker snø, så lenge det ikke er sørpe og så lenge jeg slipper å kjøre i det....

Så veldig mye nytt er det ikke med meg siden sist. Jeg lever et travelt liv og gleder meg over det! I dag er første fri dag på en lang stund, hvis du ikke regner med Skien turen Tonje og jeg hadde for 2 uker siden (som by the way var veldig kos). Var deilig med ordentlig fri! Kaja sov her etter partyet her i går kveld med en stor, god gjeng, og vi sov lenge for så å sto opp og henge med resten av folket! Vi fylte luft i dekkene til Andreas, dro på parkeringsplassen utenfor Vikingskipet det guttene fikk kjørt/sladda fra seg litt (mini cooper'n sto pent å så på), før vi dro til Stange VGS for å se Helene, Maria, Astrid, Camilla og resten av 2.klasse dans/drama ha forestilling. Piken Med Svovelstikkene. Jeg gråt. Vakkert!!

Litt bilder å godte seg på, lar det gå ellers!
Ha en flott advent!!
Luft!

Bekkevold!



Koz i baksete!



Forestilling

Vesle Kai og MartyJenter! <3
Meg å PålisHøyfaktorkos

6 kommentarer:

MOKKABØNNER sa...

så trivelig.. vi lager minner:D sjekk ut mokkabønner bloggen for noen flere tilbakeblikk etter helga:D

SOLVEIG sa...

åå... savner dere så veldig.. virker som dere har det så koselig!!

S sa...

åh, sjekk alle de pene, kjekke og fantastiske menneskene jeg kjenner!!!

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonym sa...

ååå, jenter... dere er noen go'inger. gledder meg sånn til å se dere igjen :)

NOVA sa...

Oooh, stemning. Elsker advents-stemninga. Og masse bra folk. Life is good.