mandag, oktober 22, 2007

Nå er vi her!!

Ja, nå er vi i england! Det var deilig å se Marie igjen, og vi har hilst på hele familien og fått omvising i huset! Dagen var lang, men god, og natten ble brukt til soving... Marie er på jobb nå, frem til kl 15:00, så da skal vi andre på shopping... Yes! Vi kom i går i 3 tida, men var ikke i Richmond (der Marie bor) før nærmere 5. Vi spiste på subway og gikk på starbucks, så kom Marie å hentet oss der like før 6. DET var glede og hygge det!!! Mye koseprat og gossip, men det går bra! Litt oppdateringer må jo london baben vår få... :) Tulla.
Hakke noen bilder akkurat nå, og de kommer nok ikke før etter vi har kommet hjem... Men det var jo en liten update da, og skal hilse fra Marie til alle som hilste til henne da vi dro! :) ja...

Driver å leser til eksamen for harde livet for tida... Litt teit å være her da, tenker du, men hadde jeg vært hjemme hadde jeg bare jobba, så hadde ikke fått gjort noe mer... tror jeg... Har nå kommet meg igjennom tidene da, så nå har jeg bare folkene igjen.. Det er vel egentlig kanskje 80% av pensum, men det er enda 1 1/2 uke til eksamen, så jeg tror det skal gå bra...

Ha en god uke!!

Ingen kommentarer: