søndag, oktober 07, 2007

Freak-out på Hammer'n!

I helga var Freak på tur til Hammer'n i løten! :) Fredag hadde vi et lite møte før vi lekte capture the flag i skogen. Vi grilla pølser og koste oss rundt bålet også... Lørdag lekte vi litt, hadde møte og spiste mat. På kvelden skulle vi dramatisere en bibelfortelling og en film uten å bruke ord. Vi hadde noahs ark og istid.. :) Fredag rydda vi nesten bare, før vi dro i kirka!
Var en veldig morsom og vellykka tur- mye bålkos og kule folk! :) Og nå har jeg kjøpt meg kamera, så nå kommer det litt bilder og... random rekkefølge, men det får gå!

Sven Erik viste sine mannlige ferdigheter og holdt bålet gående hele kvelden.
Bålkos på skrå..
Mer bålkos
Melody, Hanna og Sven Erik (som for en gangs skyld er positiv på bilde.. :) )
Kos da...
Annis, julie, meg å amerikaner'n!
i love annis
yoo.. haha- HM å meg

Jentene miiine
kos rundt bålet
kosmos
julie, meg å maren


Pål Vegar valgte å vise frem magen for alle ved å skifte like innenfor døra der det er lange vinduer, og lys på- det var helt mørkt ute... :) Desverre kom jeg for sent til nakenheten (...), men fikk festet gutten i ull-undetøy, så det går jo bra.. :)
Meg, shanie å sandra
hanna Mayerly å meg
pølse på g
naam

Definitivt på skogstur...



Annet enn dette er det litt som har skjedd i det siste. I mitt liv skjer det lite, enn så lenge, men gleder meg stort over til jeg får se Jenny igjen! :) Leit at alt skjedde som det gjorde, jenz, men jeg er glad i deg og har savna deg helt fantastisk mye, så gleder meg helt klart!
Så har skal jo jeg, Tonje, Jenny, Kaja og Elisabet til london å besøke Marie! :) Vi drar 21 oktober, så det blir bra.
Anna enn at jeg jobber stort sett 24/7 er det ikke stort som skjer... ennååå... :) Skriver en oppgave om Augustin for Ez.phil klassa mi, så det tar litt tid å.
Fremtiden blir bra!

2 kommentarer:

Marie sa...

marty det er ikko lov å dra uten meg!!!åå jeg ville åsså væme! koste dere masse?? ai lååv ju! kos

Martine sa...

vi koste oss, men savna deg!! Ser deg snart, love, cant wait!