mandag, mars 17, 2008

Folk lurer paa hva som skjer.
Vel, jeg har brukket tanna siden sist.

Hva har du laert fra DTS'n din?
IKKE fall paa 1st street i folkemengden, og brekk fortanna.


Tja... Jeg er litt buzy da, driver aa styrer rundt med forsikringsselskaper og amerikanske tannleger som vil ha pengene mine. Og med Mexicanere og kommenterer skadene 24/7, og ler. Hardt. Og lenge. Det er kulturen, de ekke slemme. De er bare rett paa. Jeg faar daglig spoersmaal om jeg vil ha tyggegummien dems til aa dekke skadene, og diverse papirbiter har blitt brettet paa maater som kan ligne en tann. "hva kan man ikke fikse med Ducktape?"

Det er interesant og morro, og irriterende, men det gaar fremover... Om noen dager er nok tanna paa plass igjen. Og snart skal dere faa se bilder!!

...og nei, jeg har det ikke vondt, og det hele er egentlig bare skikkelig komisk, og det ser verre ut enn det er. Foreloebig. Faar ikke svar paa saa mye foer om 2 uker.

Men jeg lever!

Ingen kommentarer: