torsdag, oktober 28, 2010

Just another wednesday night... 


Det jeg liker med onsdager er at vi stort sett aldri har skole. Jeg liker skolen altså, det er stort sett ganske chilllax å sitte med klassen på max 6 stk og snakke om samfunnsproblemer og interkulturell kommunikasjon. Men det ER deilig å kunne sove lenge også... Spesielt på denne tiden av året når det er så mørkt og trist og dritvanskelig å stå opp om morran! Denne uken har vi i tillegg har undervisning sammen med JO studentene. Det har vært ganske interesant, men ikke alt har vært realtert til det vi gjør, så jeg gikk etter halve dagen på tirsdag, og i dag prioriterte jeg jommen meg å sove. Det er, med hånden på hjertet, ikke mange ganger jeg har skulka skolen... Jeg er imot å skulke skolen av mange forskjellige grunner, men i dag var det var så driiit vanskelig å sto opp, kanskje mest fordi jeg hang med disse to i går kveld: 

Vet det er et serdeles hyggelig bilde, og jeg tipper de ikke er helt i ekstrase over at det kom opp på bloggen, men, som en god venn sa til meg en gang, et blogginnlegg er ikke et blogginnlegg uten et bilde. Og dette er det eneste jeg har! Helt seriøst- det eneste fra de siste månedene. Speilreflekskamera er DIGG, men noe dritt å drasse med seg overalt... :)   
Uansett: den siste uken har jeg fått litt påfyll på vennefronten. På lørdag var Surround bandet her, tirsdag var Solveig på overlevelsestur i kristiansand, og i går var altså Andreas på besøk hos Magnus. Og når det er Hamarfolk på besøk - da er det bare å kaste seg rundt å henge! 


Ellers skjer det lite om dagen. Jeg jobber med en prosjektskisse for eksamen mens vi er i Bolivia, tenker på pakkelister, og gleder meg til AFS sitt høstseminar som er nå i helgen! Årets Happening! :) Hurra! 


...og så var det tilbake til skolearbeidet... 

2 kommentarer:

Sophie sa...

Samme her, Martine! Fri på onsdager fører ofte til sene morgener!

Tante Ingun sa...

Så flott du er på plass Martine! Jeg skal følge deg her! Ha en riktig god tur!