tirsdag, oktober 30, 2007

Jentetur til London!

Da er vi hjemme igjen fra turen vår! Har hatt en utrolig bra uke!! Bodde hos Marie like utenfor London, og var på shopping stort sett hver dag... Veldig laxa ferie, serdeles lite sightseeing, men MASSE kos! Huset til Marie er kjempe koselig, og det ble lange kvelder og morgener der. Så ganske mange filmer (blant annet 3 av Jane Austen's) og 3 videoer med "Friends". Morro. Var i Nothing Hill og så døra fra filmen, som egentlig er svart og serdeles skuffende... Ble mye starbucks, tube kjøring og primark shopping, samt at jeg og Tonje farga håret. Mitt ble heller mindre vellykket, da det ble litt mørkere i stede for litt lysere... Klippa meg også; ikke 100% fornøyd der heller, men det får gå..

Ellers har vi hatt mange hyggelige tube-turer, og sang blant annen "Gal av lengsel" som en musikalverson til de lyttendes glede. Like etter oss kom to musikk glade mannfolk inn i vogna vår, og sang og spilte for oss. Nå sang de riktignok sanger på engelsk med litt mer politiske tekster, blant annet "If we cant shave in the toilet, where can we shave?", eller noe i den duren. Ja, det var uteliggere, og ja, vi kjøpte CD'n!! (ikke tull)

Søndag dro vi fra Marie ca 18:30. Da hadde vi sett filmer siden tidlig om morgenen. Så dro vi til flyplassen og kom dit rundt 23:00. Flyet vårt gikk ikke før 06:30, så vi hadde god tid til å riktig kooose oss. Desverre fikk vi ikke sjekka inn, så vi måtte site på Cafè Costa ved ankomsten i noen timer. Tro ikke vi ikke koste oss! Så dro Tonje, Kaja og meg med 06:30 flyet, mens Jenny ikke dro før 08:35. Elisabet dro lørdagen, så hun fikk desverre ikke vært med på den hyggen... Da vi kom til Torp måtte vi vente ca 1 1/2 time før vi tok bussen til sandefjord, og så toget til Hamar. Fikk sovet ca 20 minutter på flyet og nærmere 1 time på toget... Det var den natta. Da jeg kom hjem var det rett på jobb, så du kan jo si at jeg var sliten... Natten i dag var GOD!!!

Hadde en helt utrolig bra tur, med de beste vennene i verden! Marie er savnet sårt, men nå vet vi hvor hun bor og at hun har det bra! Og det er godt. Hjemme hadde ikke særlig forandret seg, u-overraskende nok... Jeg driver nå å lese hardbarka til eksamen som er på torsdag fra 9-13... Be gjerne, det trengs!! :)

Jenny skaffa oss litt ekstra chips med sin utrolige sjarm på gardermoen. Takk jens!
Endelig fremme på Standsted!
Tuuube, jens, tz, kajz å marty
På do-besøk på starbucks :)
shopping!
Oxford street

Buss-stopp
Her er vi gatesangere, og knipser takten til flerstemt "Heaven is a wonderful place" :)
Tube again...
Starbucks!
London busser og oss!

Marty, Maisen og Tz
Jenny og meg på shoppingSøte...Huset til MaisenBuss!
London at night-timeBuss & shopping
two of the girls i love the most!!