søndag, april 17, 2011

BILDER! 
Endelig litt bildetid! :)

 Tz er litt småtrøtt på gardermoen! vi sov tross alt 4 timer den natta!
 I Chicago! Hun var serr ute hele ventetiden, så jeg satt alene og løste sudoku.
 Jetlagedfrokost! Vi var opp i 5-tiden begge to, stjal bilnøkklene til Erika og tok frokosten på Starbucks. Tror ikke jeg har sett så mange mennesker på starbucks i mitt liv - nå skjønner jeg hva de mener med at alle har starbucks før jobb! Greit at det alltid er NOEN på starbucks, men nå var det liksom 50 stykker inni der hele tiden! wow!
 Lunsj på panda - da tenkte jeg på mamma og pappa! :)

 Redding: movienight! Jeg tror det er en humor på dette dyret som jeg aldri helt forsto....!
 Tonje, Linnea og Per Martin!

 Chipa og salsa, druer, tomater og freia påskeegg som tonje og jeg hadde med! Det skal jeg si ga liv i leieren!!
 Sven Erik styrer og får alt til å funke!Flott gutten!
 Per Martin, Tz og Sven Erik
 Tattoo! :) Det ble noen fjes underveise, men Tonje kan nå si at det ikke var så vondt som hun trodde, og at det går bra! Just do it!
 Litt nervøs Tonje, og da var det greit å ha en trygg hånd å holde i! Sven har jo noen tatoveringer fra før, så han vet hva det går i!
Tonje og den nye BFFn. :)

Ingen kommentarer: